Clash of Clans Elmas Hilesi Güncel !

Merhaba arkadaşlar, bugün size Clash of Clans hilesinin güncel hilesini vereceğim. Aslında bu hileyi blogumda vermiştim ve çok tutmuştu. Konuyu inceleyen herkeze öncelikle teşekkür ederim. Hile güncel ve I-phone telefonlar da çalışabiliyor sanırım. Aslında gerceğini söylemek gerekirse ben sadece ıphone denedim ve oldu. Sizde lütfen deneyin ve sonra yorumlarınızı yapınız. Diğer cihazlarda denemedim lütfen sizde deneyin. Eğer diğer cihazlarda oluyorsa lütfen yorumda belirtiniz. Ama ben ıphone telefonlarda denedim ve çalışıyor. Aşağıda nasıl yapıldığını anlattım. Teşekkürler iyi oyunlar..

1- Telefonumuzdaki bir tarayıcadan şu adrese giriyoruz arkadaşlar
2- Downloand Sponsor Apps seçeneğine tıklıyoruz ve aşağıdaki resim gibi OK tuşuna basıyoruz.

3- Yükle yada Install yazar ikisinden birine tıklıyoruz ve indiriyoruz.
4- Şimdi geriye kalan işler basit işler. Herhangi bir uygulamayı indirdikten sonra öylesine 30-40 saniye uygulamada takılın. Böylelikle kredileri toplayalım. Ardından safariye döndüğümüzde sayfa 10 saniye civarı sonra yenilecektir. Kredilerimiz kayda geçecektir.

5- Kredileri topladık. Şimdi “view gift apps” kısmına girerek puanınızın uygun olduğu app’ ı veya i-tunes gift cardı alıp clash of clans’a yatırabiliyoruz.

Arkadaşlar işte bu kadar basit. Ben sadece ıphone telefonumdan denedim ve oldu. Diğer cihazlarda çalışıp çalışmadığını bilmiyorum. Hilenin güncel versiyonu yayınlanmaya devam edecek. İlgileriniz içint teşekkürler.
 
Resimler saniyesinde.net sitesinden alıntıdır.

1-Telefonumuzdaki bir tarayıcıdan şu adrese giriyoruz. 2-Download Sponsor Apps seçeneğine tıklıyoruz. 3-Aşağıdaki resimdeki gibi OK tuşuna basıyoruz.

Kaynak Linki : http://androidaraclari.com/clash-of-clans-apk-ve-para-hilesi
1-Telefonumuzdaki bir tarayıcıdan şu adrese giriyoruz. 2-Download Sponsor Apps seçeneğine tıklıyoruz. 3-Aşağıdaki resimdeki gibi OK tuşuna basıyoruz.

Kaynak Linki : http://androidaraclari.com/clash-of-clans-apk-ve-para-hilesi/sada

1 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.