FireShot Duvar İzleme Hilesi (Wallhack) Güncel !


FireShot Duvar İzleme Hilesi (WALLHACK) Güncel !

Son zamanların oynanma rekorlarını kıran oyun olan Fireshot 'un sizler için bir hilesini bulduk. Bu hile ile duvardaki playerleri size gösterebiliyor ve otomatik ateş etmenizi sağlıyor. Tabiki bunlar karşıdaki kişiler için olumsuz oluyor ve size bir BAN isteğinde bulunabilirler. Eğer akıllıca oynayabilirseniz yakalanmazsınız arkadaşlar. Hile denenmiştir ve %100 Çalışmaktadır. Çalışmaz veya link kırık ise lütfen yorum atarak belirtiniz. Teşekkürler...

Eğer oyun bilgisayarınızda yoksa buradan İNDİREBİLİRSİNİZ.

Hileyi İndirmek için buraya TIKLAYABİLİRSİNİZ.

9 yorum:

  1. arkadaşım linke basıyoz diğer sayfaya yönlendırıyor düzgün yap bari şunu linki :?

    YanıtlaSil
  2. Merhabar güney, link yenileneceği için yeni bir link yapmaya çalışıyoruz. Bizi bilgilendirdiğin için teşekkür ederiz.

    YanıtlaSil
  3. tamam bekleriz teşurler ilginiz için aim felanda olsa süper olur :D

    YanıtlaSil
  4. he bide video çekerseniz sevinirim hile nasıl yapılır diye oyun içinde tşkler

    YanıtlaSil
  5. Video zor biraz ama hileyi tam sürüm buldugumuzda sitemizde güncel olarak yayınlanacaktır.

    YanıtlaSil
  6. oke inşallah bulursunuz hadi bakalım ben bulamadım ama :D

    YanıtlaSil
  7. sana hile buluyoz sende yorumu silme okey kardeş

    YanıtlaSil
  8. Hayır silmedim arkadaşım sadece link ekledim ve senn yorumuna gerek kalmadı arkadasım o yüzden sildim bende .

    YanıtlaSil
  9. zaten vipmods çıkarcak vip olarak ücretli onu bekliyorum çıksın da akıcam :D:D

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.