Clash of Clasn Elmas Hilesi 24 Mart Güncel !

Öncelikle programı aşşağıdan indirip Bilgisayarınıza kurup açılan sayfaya kullanıcı adınızı girin.
Kullanıcı adı.. android cihazdan oynuyorsanız google play'de kullandığınız e-mail adresiniz yada gamecanterde kullanılan adınızdır.. Kullandığınız sisteme göre değişmektedir..
Eğer bilgisayar üzerinden oyuna bağlanıyorsanız yine oyunu ndirirken kullandığınız google play yada diğer sistemlere kayıtlı mail adresinizzi yazacaksınız.

!!şifre girmenize gerek yoktur ancak kullanıcı adınızı tam ve eksiksiz girmelisiniz!!
sonrada altta yer alan kısıma kullandığınız cihazın bilgilerini gireceksiniz yani oyununuz hangi cihazda yüklüyse , hangi cihaz üzerinden oyuna giriyorsanız o cihazın bilgilerini gireceksiniz ve enter tuşlayacaksınız.
Sizden oyunu kurulu olduğu cihazda açmanızı isteyecek. 

Bundan sonra tek yapmanız gereken indirdiğiniz hile programının server üzerinden cihazınızdaki oyunla bağlanmasını beklemek. internet hızınıza göre 1 ile 7 dakika içinde oyununuza bağlanacaktır.
Bağlantı sağlandı yazısı görüldükten sonra programda açılacak sayfaya elmas değerlerini girebilir altın değerlerini girebibilir yada outo seçeneğiyle köyünüzün düzenini max savunma modunda otomatik olarak düzenleyebilirsiniz.
Saat sayaçlarından varsa inşaat sürelerini sıfırlayabilirsiniz. Hilemiz kalıcıdır ve ban yeme riskiniz bulunmamaktadır.
Arkadaşlar ben hileyi paylaşmıştım ve gerçekten bir çok kişinin hakkına girmek istemiyorum. Araştırdım bir kaç arkadaş yapmış ve rahatlıkla indirip kullanmışlar. Bir kaç siteden araştırdım ve buldum. 

http://turbobit.net/hggdjnfsbmxd.html

ARKADAŞLAR HİLEMİZ %100 ÇALIŞMAKTA VE GÜNCELDİR.
PREMİUM İLE İNDİRDİĞİNİZ DOSYALARA GARANTİ VERİYOR VE  OLUŞABİLECEK HER TÜRLÜ SORUNUNUZDA SİZLERE YARDIMCI OLUYORUZ.

52 yorum:

  1. neden 313Mb ??? oyun 49mb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilgim yok ama herhalde bilgisayardan felan baglandıgın için olabilir. Bende sizler için iyisini bulmaya çalışıyorum buldugmuda koyuyorum.

      Sil
    2. ayşe hanım sorun yaşıyorum premium indirdim olmuyo siyah ekran çıkıyo yardımcı olur musunuz

      Sil
  2. şu çalışıyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldıgım sitede herkez memnundu. Bende benim siteye koyaym dedim.

      Sil
    2. lınk yenılendı hemen deneyın clas of clans hileyı durdurmadan
      http://www.dosya.tc/server30/nj3Ltt/2ClashOfClansS_n_rs_zAlt_nveElmasHilesi.rar.html

      Sil
    3. PROGRAM GÜNCELLENDİ http://s3.dosya.tc/server25/sVdrMm/ans_g_ncel_elmas_para_hilesi_24.06.2014.rar.html

      RAR ŞİFRESİ: kisiselblogcumuz.blogspot.com.tr

      Sil
  3. deneyen var mı acaba çalışıyor mu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. samet bağlı29 Mart 2014 07:07

      çalışıyor hemde süper çalışıyor ofline hile sandım bende değilmiş abi süper bişey ama ücretsizde çalışmıyor ilk önce ücretsiz indirdim içindeki dosyada pre satın alın yazıyodu.

      Sil
    2. nasıl yani ?? paralı mı ?? :D

      Sil
  4. çalışıyormu bu hile bilen bişey yazssın

    YanıtlaSil
  5. Ayşe hanım illa Turbobittenmi indirmek gerek yoksa başka dowland sayfasından indirsek olurmu mesela: http://isohunt.to/torrent_details/9640037/Clash-Of-Clans-Game-Hacking-Tool-rar

    YanıtlaSil
  6. çalışıyor süper bişey

    YanıtlaSil
  7. Nasıl calıstırdın anlatır mısın?

    YanıtlaSil
  8. İnşallah olur yaaa

    YanıtlaSil
  9. Bunu çalıştıran var mı?

    YanıtlaSil
  10. oba hile çok güzel oldu daha bugün yaptım %100 çalışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalan! İspat edin nasıl kurdugunuzu..

      Sil
    2. kardeşim uygulamayı premium indireceksin

      Sil
  11. arkadaşlar en az 10 defa free indirdim çalışmadı sonra bir defada premium indireyim dedim. remium indirdiğimde içinden bir dosya daha çıktı ona tıklayınca kurulum başladı sonunda. anladığım kadarıyla free indirdiğinizde içindeki dosya eksik oluyor.tam anlamadım ama şuan sorunsuz çalışıyor bu günkü klan savaşı süper olacak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de ücretliden indirdim ama kurulum dosyası calısmıyor hata veriyor. :(

      Sil
    2. bende premiumla indirdim ama içinden extra dosya çıkmadı. sana çıkan dosyayı boyutu küçükse mail atabilir misin.

      Sil
    3. Arkadaşlar çalıştığına eminmisiniz boşa para versirmeyin millete

      Sil
    4. çalışmıyor arkadaşlar ben premium olarakda indirdim normaldende indirdim aynı hatayı veriyor hep

      Sil
    5. samet balkıran13 Mayıs 2014 06:54

      abi süper bişey yav bide ücretsiz olsa daha iyi olurmuş :(

      Sil
    6. elinize sağlık ayşe hanım

      Sil
  12. Merhaba arkadaşlar sanırım çoğu kişi "http://turbobit.net/" ten ücretsiz dosya indirmeyi henüz tam olarak bilemiyor,
    Yani programın işlevinden daha çok, nasıl indirme yapılacağı sorulmuş.
    ben şimdi indiriyorum, daha sonra program hakkında bilgi verirrim, bakalım nasıl bişey.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bedava indirdigin calısıomu

      Sil
    2. nasıl yaptın anlatırmısın? e-postama atarmısın

      Sil
  13. Ben indirdim arkadaşlar ama sadece indirmekle kalmadim uzerinde bayagi ugrastm suan 26 lvlim ama 5tane isci kulubem var :-) ve bussurude elmasim burdan anlatama cunku en az 5 saat ugrastm ama deydi:-) :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hile güncel mi ? Windows 8 de calışırmı biraz bilgi verir misiniz lütfenn ??

      Sil
    2. Ücretli mii?

      Sil
  14. nasıl yaptınız biri anlatsın. bende indirdim kurulum.exe dosyasına tıklıyorum açılmıyor.

    YanıtlaSil
  15. Heyt Be cok guzel çalıstı :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nasıl yaptığını tarif edebilirmisin? sadece bilgisayarda mı çalışıyor yoksa bilgisayara kurunca telefondada hileli mi oluyor

      Sil
  16. yardımcı ola bilcek kimse varmı ücretli indirdim olmuyo :(

    YanıtlaSil
  17. yardımcı ola bilcek kimse varmı premium indirdim exe dosyası açmıyo :(

    YanıtlaSil
  18. Biri premiumu dosya.co ya yüklese olur mu ? Önce klasöre atsın , sonra dosya.co ya girsin atsın klasörü linki yazsın olur mu ?

    YanıtlaSil
  19. Premium kodu verebilir misiniz?

    YanıtlaSil
  20. lan süper müper diyene kadar adam paylaşmış yardımcı olmaya çalışmış, bu süper diyenlerde bir yardımcı olsun da nasıl çalıştığını paylaşsın. Hep bana hep bana sizin anlayışınızı s.......

    YanıtlaSil
  21. sıkıyosa yayınlayın yorumumu ama yemez demi

    YanıtlaSil
  22. Clash of Clans güncellemesi geldi güncel bir hile yok mu

    YanıtlaSil
  23. Güncel Bir Clash Of Clans Hilesi Varmı Ayse Yildirim Teşekürler

    YanıtlaSil
  24. Video koyar misiniz lutfen cok ihtiyacim var

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.