Snowdrop Engine Tanıtım Videosu Çıktı !

Ubisoft'un yeni nesil konsollar için geliştirdiği Tom Clancy's The Division'un geliştirilmesinde kullanılan Snowdrop Engine'in tanıtım videosu, geçtiğimiz gün gerçekleşen VGX'te tanıtıldı.

Oyun motoru için yayınlanan ve The Division'un oyun içi görüntülerinin de yer aldığı tanıtım videosunu aşağıdan izleyebilirsiniz.


 
Videoda özellikle tabelalara ateş ettikten sonra, güneş ışığının merminin açtığı deliklerden sızması beni son derece etkiledi. Ayrıca yerdeki karın zamanla çamurlaşıp, sonradan kuruması da diğer bir dikkat çekici nokta olmuş.

The Division'un sadece bu tanıtım videosu ile bile son derece etkileyici ve iddialı bir yapım olacağı belli diyebilirim. The Division yeni nesil konsollar PlayStation 4 ve Xbox One için piyasaya sürülecek.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.