Clash of Clans Sınırsız Altın ve Elmas Hilesi !


Clash of Clans Sınırsız Altın ve Elmas Hilesi Güncel !

Merhaba arkadaşlar,
şimdi size benimde oynadığım ve uzun uğraşlar sonucunda hilesini yaptığımız clash of clans oyununun hilesini palaşacağım. İnternette okuduğunuz gördüğünüz hilelerin hepsini silip atın kafanızdan çünkü internette uzun süre bende sizler gibi bu oyunun hilesini arayıp durdum ancak pek başarılı olamadım.
Sizlere öncelikle hilenin nasıl çalıştığını ve neler yapmanız gerektiğini anlatarak başlayayım.
Hilemizin Özellikleri şunlar ;
1- Sınızsız elmas sahibi olabilir.

2- Sınırsız altın yada diğer elementlere sahip olabilir.

3- Savunmanız yani köyünüz en iyi şekilde otomatik olarak düzenlenir.

4- İnşaat süresi sıfırlama
Hileyi kullanmak için telefonunuza ihtiyacınız yoktur. 
Çünkü indireceğiniz programla server'den direk olarak hesabınızdaki elmas ve diğer değerli eşyaların miktarını değiştirip çıkacaksınız sonrada telofonunuzdan yada tabletinizden girerek oyununuzu oynayabileceksiniz.
Virüs total ile taratılmış ve hiç bir sorun bulunmamıştır. Sizde kendi bilgisayarınıza indirdiğinizde kendinize ait olan antivirüs programı ile lütfen taratınız. Cihazınızda oluşabilecek sorunlardan www.kisiselblogcumuz.blogspot.com adresi sorumlu değildir. 

60 yorum:

  1. oyundaki eski bilgiler kayboluyor mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://youtu.be/lPI3PQgoI7E hileyi yaptım bakın izledikten sonra begenmeyi unutmayın lütfen

      Sil
  2. Tam olarak bende bilmiyorum onun için araştırma yapabilirsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok bende kaybolmadı. biraz sorunlu bi programmış ama bi iki uğraşınca hallediliyor.

      Sil
    2. nasil calisdirdinagabey

      Sil
  3. Link direk turn o bite giriyooq

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Turbobit demek istedin sanırım. Evet oradan normal indirme ye tıklayarak indirebilirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal indirdim çalışmadı premiumla çalışıyor

      Sil
  6. Hile gercekten calisiyor mu?

    YanıtlaSil
  7. Gerçekten çalışır mı?

    YanıtlaSil
  8. dostum bunu torrent olarak yüklesen daha çok tutar bence bana torrent atsan sevinirim :D

    YanıtlaSil
  9. turbo üyelikte aldım fakat yinede hile kurulumu olmuyor siyah ekran geliyor ve geri gidiyor yardımcı olurmusunuz mailim celalbaran_@hotmail.com turbo codu w648hck

    YanıtlaSil
  10. Torrent olarak bulamadım arkadaslar bende kendim yapmıyorum belirli siteler den bulup koyuyorum. İşinize yarayacak şekilde bulucam emin olun. İlgileriniz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  11. buldugunuz zaman mailime gonderirseniz sevinirim

    YanıtlaSil
  12. arkadaşlar slowdan girin

    YanıtlaSil
  13. Abi Windows 8 de çalışmıyor winrar hata veriyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Windows 8 ' de hiç denemedim kardeş o yüzden windows 8 hakkında pek bilgim yok.

      Sil
  14. Merhaba ayse. Ufak bir sorum olacak. Hile su anda calisiyor mu acaba? Windows 7 64-Bit isletim sistemine sahibim ona gore indirecegim de. Acaba bir sekilde deneme sansiniz var mi calisip calismadigina dair. Bir de kurulumu konusunda aciklama yapabilir misin acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şuanda güncelliği bakımından bişey diyemeyeceğim ama hilenin güncel versiyonunu yayınlayacağım lütfen takipte kalırsanız sevinirim :)

      Sil
  15. Umarım biran önce çıkar. bu gem olayı çok can sıkıcı olmaya başladı ya :) bir kereliğine gemi artırabilsek köyümüzü istediğimiz gibi düzenleriz enazından. umarım en yakın zamanda yayınlayabilirsiniz hilesini, daha fazla bekleyecek sabrımız kalmadı yahu ne oyunmuş :)) bu arada iletişim adresiniz mevcut mu acaba? devamlı olarak takipte kalmayı isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. www.kisiselblogcumuz.blogspot.com adresini anasayfasına giderek Ctrl + D yardımı ile sayfayı yer imlerinize eklerseniz bizi oradan takip edebilirsin. Fazla sürmez tahmini 1-2 gün içinde yeni hile yayınlayacağım çalışabilirliliğini kontrol edeceğiz tabikide.

      Sil
  16. merhabalar hıleyı ındırdım preımum olarak ama kurarken sıyah ekran gelıyor kapanıyor ne yapmam gerekıir ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yukarıdaki yorumlarda arkadaslar yapmıs bende tam olarak nasıl yapıldgını bilmiyorum eğer o arkadaslarla irtibata geçebilrseniz onlar size nasıl yapıldıgını anlatabilirler. İlgileriniz için teşekkürler.

      Sil
  17. "Yalcin" zaten hile su anda calisip calismadigi belli degil. Ayse birkac gun icerisinde hilenin yeni versiyonunu yayinlayacagini yorumlarda belirtti. Umarim bir iki gune yayinlanir. Ben de bu durumdan memnun degilim. :)

    YanıtlaSil
  18. pekı bakalım beklıyoruz ıyı haberler ;)

    YanıtlaSil
  19. Yanıtlar
    1. Yalçın bey. Hile güncel versiyon yayınladım. Oyun hileleri sekmesini incelerseniz göreceksiniz. Yanlız ben hileyi sadece I phone de denedim ve çalıştı. Oyun online oldugundan bir çok anti cheat programları tarafından korunuyor ve bulunması cok zor oluyor bende buldugumu atıyorum.

      Sil
    2. Olmuyor denedim

      Sil
  20. Ayşe, o yayınladığın yeni hile sınırsız yapmıyor sadece 25 30 kadar veriyor diye duydum. Çalıştırdığına göre video çekip koyar mısın?

    YanıtlaSil
  21. yeni versiyon geldimi acaba :)

    YanıtlaSil
  22. @ayse hile için teşekkürler güzel hile elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  23. "Şeref" hile çalışmıyor ki şuan yeni versiyon henüz yayınlanmadığına göre gelmemiş. Yaptığın için mi teşekkür ettin bilgi verir misin?

    YanıtlaSil
  24. vinaleech.com premium indirebiliesiniz

    YanıtlaSil
  25. https://www.youtube.com/watch?v=z7K_J2XGg80 turbo bitden inddirmeyi becermeyenler bu video sayesinde indire bilirsiniz cok yardimci oldu bana.

    YanıtlaSil
  26. Bilgisayar dan mı yoksa telefondan mı indiricez ?

    YanıtlaSil
  27. BİLGİSAYARDAN İNDİRİYORUZ SORU KABUL ETMİYORUZ İNDİRME SÜRESİ 1 SAAT

    YanıtlaSil
  28. arkadaşlar hile şuan çalışır durumda mı?

    YanıtlaSil
  29. Arkadaslar gercekten suanda kimsenin hakkına gecmek istemiyorum ben ama hilenin çalışan versiyonunu buldukca sizlerle paylaşıyorum ve yardımcı olmaya çalışıyorum. Lütfen sizde benim durumumdan anlayınız.

    Anlayışlarınız için Teşekkürler..

    YanıtlaSil
  30. Çok iyi bir hile paylasana tesekkurler androidde oluyor deilmi ?

    YanıtlaSil
  31. Hala çalışıyormu kesin bir ispat varmı?

    YanıtlaSil
  32. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  33. https://www.facebook.com/pages/Clash-Of-Clans-Hilesi/731696483549598 çalışıyor

    YanıtlaSil
  34. Ayse hmm turbobit satın almamız mi gerekiyor hile nil alabiliriz lütfen yardımcı olur musunuz Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  35. nasil calistirioruz

    YanıtlaSil
  36. Nasil yaponuz anatirmisiniz

    YanıtlaSil
  37. Rar şifresi ne

    YanıtlaSil
  38. güncel hile ne zaman çıkar bu silinmiş

    YanıtlaSil
  39. Tictoc diye bişe indi onu hile beyler

    YanıtlaSil
  40. Direk tablete indir SEM olurmuş

    YanıtlaSil
  41. Kardes ben indirmeye kalkıyorum başka linklere girip başka dosyalar indiriyor HILEYI YAPAN VARSA YARDIMCI olabilir misiniz :D(anonim yaptım çünkü google hesabım yok gençler k.b)

    YanıtlaSil
  42. arkadaşlar gerçek hileyi bir rus sitesinden buldum Bana ulaşabilirsiniz.

    https://www.facebook.com/screamof231

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.